BUSINESS ONLINE MAMPU MENJANA PENDAPATAN SAMPAI 4 ANGKA

 Business Online mampu menjana pendapatan 4 angka malah lebih. Betul, sukar kita jumpa business online yang boleh memberikan pendapatan yang banyak dan bonus yang mewah. Saya merupakan seorang guru yang masih bekerja dan dalam masa yang sama membuat business online secara part time dalam shaklee.

Mesti ada yang tertanya kenapa saya buat part time dalam shaklee sedangkan saya masih bekerja dalam guru. Jika saya mau kata gaji guru kecik tak juga tetapi bergantung pada individu mengurus kewangan secara bijak. Kerana banyak atau sikit gaji seseorang tidak menjamin untuk cukup kalau tidak pandai mengurus kewangan. Justeru kenapa saya buat part time lagi kan kalau gaji guru sudah memuaskan, apatah lagi pasangan saya pun bekerja dan jika di gabung pendapatan kami boleh cecah 15k, bagi saya sudah terlebih cukup dengan adanya rumah dan kereta Alhamdulillah.

Cuma apa yang menggerakkan saya untuk membuat business online adalah sebab ingin keluar dari hutang. Semua maklum bila kita makan gaji ni ibaratnya gali lubang tutup lubang. Saya menetapkan sasaran dalam hidup, saya mahu bebas hutang sebelum berumur 50tahun. Pelbagai business saya buat dengan bermacam produk. tetapai tiada 1 pun yang boleh memberikan bonus sampai 4 angka sampailah saya jumpa dengan Shaklee.

SAAT PERKENALAN DENGAN PRODUK SHAKLEE ๐Ÿ˜

Jatuh cinta pandang pertama bila set gastrik ni mampu menyelesaikan masalah gastrik ku yang bertahun-tahun lamanya.๐Ÿ˜Š

Bermula perjalanan bisnes

Secara tak sengaja terjerumus dalam dunia bisnes ni apabila pada mulanya sekadar ingin berkongsi pada kawan2 tentang set gastrik shaklee. Pada mulanya tak yakin nak bercerita pada rakan bila ada yang tanya saya macam mana saya mengatasi masalah gastrik, namun keberanian muncul bila saya sendiri sudah mengalami keberkesanan produk shaklee itu sendiri.

Business online Shaklee sangat mudah walaupun saya masih bekerja sebagai seorang guru. hanya perlukn masa 10 minit untuk kita berkongsi tentang shaklee melalui media massa. Tak perlu keluar modal beribu2, yang penting kita kena "Share" sahaja tentang produk shaklee supaya orang tahu/kenal. Masa pun jimat sebab kita tak perlu nak buka gerai ka, menapak kawasan ka semuanya mudah, hanya di hujung jari.







Secara kesimpulannya, business online dalam shaklee ni banyak membantu saya dari segi topup ilmu dalam kesihatan. Kewangan bertambah kukuh malah ilmu pun makin bertambah. HIdup zaman sekarang ni memang keras, perlukan pendapatan sampingan untuk kita hidup bebas dari hutang, hidup pun tak stress dan paling penting kesihatan bertambah baik.๐Ÿ˜

Jika ada kawan2 berminat nak tahu lagi tentang business online ni bolehlah contact saya di nombor 60148731205. wasalam๐Ÿ˜˜

Komentar

Postingan populer dari blog ini

JERAWAT, PARUT SUSAH NAK HILANG??? VITAMIN KULIT SHAKLEE HARGA RAHMAH JALAN PENYELESAIANNYA.