JERAWAT, PARUT SUSAH NAK HILANG??? VITAMIN KULIT SHAKLEE HARGA RAHMAH JALAN PENYELESAIANNYA.

Jerawat batu dianggap sebagai keadaan kulit yang paling biasa berlaku. Setiap orang mengalami jerawat sekurang-kurangnya sekali. Walaupun jerawat tidak mengancam nyawa, ia boleh meninggalkan parut yang sukar untuk dihapuskan.

Menyentuh muka anda dengan kerap akan menyebarkan bakteria dari jerawat anda ke kawasan yang tidak dijangkiti, menyebabkan lebih banyak jerawat dan keradangan.

Anda mungkin tidak dapat menahan diri daripada memicit jerawat anda keluar, tetapi hanya lakukannya kadangkala dengan tangan yang bersih. Selain penjagaan kulit secara luaran, penjagaan secara dalaman juga memainkan peranan penting untuk pengecutan jerawat dan menghilangkan bekas jerawat.  

Saya juga pernah mengalami fasa muka penuh dengan jerawat tetapi bukanlah jerawat batu hanya jerawat remaja. hihi Perkara ini biasa bagi remaja yang meningkat umur disebabkan perubahan hormon badan kita. Dulu saya sama seperti remaja lain yang kurang ilmu tentang macam mana mau menghilangkan atau mengurangkan jerawat. Kebiasaan orang hanya akan menitikberatkan Skin care sahaja ataupun make up tebal2 untuk menutup jerawat dan cela2, tetapi bila saya sudah kenal dengan Shaklee barulah saya tau rupanya kecantikan ni bermula dari dalam. 😊


Secara tak langsung saya amalkan vitamin kulit Shaklee dan memang nampak kesan. Sekarang  ni pula Shaklee membuat promosi vitamin kulit harga rahmah. Sempena menjelang raya ni, Shaklee memperkenalkan "VITAMIN RAHMAH" iaitu ESP & VITAMIN C.

Gabungan vitamin kulit   ni sangat membantu mengurangkan masalah parut jerawat saya.







Secara kesimpulannya, gabungan Esp & Vitamin C ini memang sangat membantu menyelesaikan masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan bekas jerawat. Kuncinya kena makan secara konsisten 😘😍

Jika berminat yang berada di sabah ataupun Labuan, boleh terus hubungi saya 0148731205

Komentar

Postingan populer dari blog ini

BUSINESS ONLINE MAMPU MENJANA PENDAPATAN SAMPAI 4 ANGKA